一部機解決9種皮膚問題 ~超強光學嫩膚療程 Glowin Beaute



有日自拍,突然發現D膚色一撻撻~ D斑斑仲深左好多呀~
就黎夏天要除口罩見人,想一次過解決多種皮膚問題,我去左打M22

M22 係LUMENIS醫療級光學品牌,係好出名的大牌美容機黎
有不同波段的光線,可以一次過決定多種皮膚問題架~ 非常方便~


今次我揀去左美麗華的 Glowin Beaute 做機,近我~haha


同埋佢地有一個「量肌美學」定制體驗

先用VISIA機分析,精確咁搵哂我啲皮膚問題出黎。 從而訂製一個最啱我既療程


嘩~ 成塊面D斑斑唔單止面個層, 個底都勁多斑












仲有微絲血管泛紅既問題~ 搞到塊面D膚色好唔均勻 ~  仲有乾紋,毛孔粗大.....唉。。。。 好唔想面對呀~~


9 種專業濾光鏡

M229種專業濾光鏡,發放不同的波長,針對不同的問題

包括去斑,嫩膚,去印,收毛孔,調整皮脂腺分泌,撫平細紋以及微絲血管

針對我既問題,美容顧問幫我制定個人化輕醫美方案

成個療程佢幫我用左4塊不同的專業濾光鏡解決我皮膚的問題:

1. 590-1200nm 淺層嫩膚

2. vascular收窄表淺血管

3. 615-1200nm 深層嫩膚

4. Acen去除暗瘡印/

深色的部份特別吸光,美容師先幫我遮左D深色既癦同眉毛,以免誤中副車XD


之後就替我搽GEL, 有助COOL DOWN

部機係一下下咁打的。係打既過程中,機頭會發出D熱力彈彈下既感覺基本上唔太痛。不過係一D色素較深的地方感覺就會強D,但整體黎講都易接受。



估唔到做左一次既效果已經咁明顯
療程前塊面好多啡黃的斑斑,仲有泛紅,毛孔粗大等問題
完成第一次療程後,整個皮膚即刻變得光滑細緻,泛紅無左, 成個膚色都均勻好多。
連啲最難搞既斑斑都淡左好多呀~~  YEAH ~~ 

做完療程,仲有碗超啖啖燕窩嘅糖水~ 好貼心~ 仲夠哂滋潤~ ^.^ 





我覺得M22的能量比起之前做的光學療桯強啲,過程中感受會大啲,不過都係可接受到既範圍,唔會好痛。
除左LASER 之外,今次更係第一次做光學出現結痂。
證明呢個光學療程真係能量夠強同好WORK 。



我幾鐘意Glowin 安排皮膚分析同打機都係同一人,可以好準確咁知道我邊D位需要做D咩療程
一人跟到底。我覺得咁樣幾好,打起來黎都精準D嘛~
而且美容師好NICE又唔HARD SELL, 雖然VISIA機分析皮膚時發現我好多問題
但我講左想打斑,佢都無再SELL 我其他療程
連微絲血管同暗瘡印都幫我打埋 (其實我無預佢會打架~XD)

我覺得呢個M22光子嫩膚療程非常化算。功效多,打一次就可以一次過解決面部多種問題~ 唔使JOIN幾個療桯~計落真係幾抵~XD 



LUMENIS光子嫩膚詳情:

https://glowinbeaute.com/tc/lumenism22

Glowin Beauty
info@glowinbeaute.com
香港尖沙咀彌敦道132號美麗華廣場A座616室
星期一至五 (11am – 9pm)
星期六 (10am - 7pm)
星期日及勞工假期休息
https://glowinbeaute.com/tc/


文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

本人其他分享網站連結 :

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】