QUEENLAND 親試3次女神機的真實效果~ (直出無修圖的唷)

經過一個冬天,我個肚腩已經成功儲左厚厚既一坨脂肪啦  ~YEAH 



天氣開始熱,大褸要收埋,D肥肉無得再遮啦~ 
最快又最有效的方法,當然係搵美容院幫手啦~XD
今次去左堅尼地城的一間美容小店 - QUEENLAND BEUATY
老闆娘超級好人 (仲好靚女~HAHA) ~
佢同我傾完計後就好明確地知道我既問題
叫我試下呢部女神機  VENUS LEGACY


VENUS LEGACY 係一部高科技非侵入式醫美儀器
對於非手術性身體塑形、減少橙皮紋、緊緻肌膚及減淡皺紋等非常有效。
仲可以舒緩肌肉痛症

今次我就集中做肚腩嘅塑型,佢既原理大致如下:
1. 利用多極射頻的最高45度既加熱功能加速脂肪分解
2. 網狀式的多極射頻深入到皮下45mm 
3. VariPulse 專利脈衝式機械震動,加促循環
4. 磁力脈衝射顏更可刺激膠原蛋白及彈性纖維增生


因為肚腩面積大  ,所以今次用一個大既機頭


美容師幫我搽上GEL 後就開始碌啦
除左中間既腩肉,連2邊腰側都會碌埋
我最鐘意佢碌埋我個胃腩呀~HAHA 


碌的時候,個機頭會慢慢加熱,暖暖地幾舒服
仲會有吸吸下的感覺幫助血液循環以及排毒
機頭會慢慢加熱的,不過放心,部機有即時智能探測溫度俾美容師MON住。唔會過熱的。
當然,每個人既接受程度都唔同,而我就完全無問題啦~

成個療程大約20分鐘。
先做左邊 10分鐘,嘩,已經見到效果啦~
好明顯見到圖左嘅D肉已經FIRM 左好多,線條都實淨左~ 


第一次完成後的效果 
個大肚腩好似俾人懕番入去咁,細左超多呀~  




為左更準確的測試,今次我決定做3次療程俾大家睇下
由2月24日做第一次,到3月8日做第3次,即係前後大約 2個星期
老老實實,減肥真係無可能一次減10寸 (有嘅都係呃你)
 今次我好真實地記低了整個療程的變化。

由最初肥腫難分的 79cm, 做完第一次療程減到去73cm   
但人係有彈性的,所以再去做療程前都係76cm。但已經比第一次減左3cm 
最後完成第3次療程,減到71cm 啦
尺寸上可以明顯見到每次療程都真係有減到
當然唔係一次減哂,但都真係見到成效架。

除左尺寸上的效果,肉眼的效果其實更大
可以見到每一次都有明顯的改變
第一次做完,仲有個小肚腩突出黎
做完第3次,肚腩已經平伏左好多啦~


因為女神機有收緊的效果,明顯見到D腩肉係結實左,無之前咁鬆。
成個身型都出番哂黎~

整個療程過程非常舒服,完全無痛
只係非常輕鬆咁瞓係度, 同美容師吹水就已經見到效果
佢既收緊功能非常明顯,我覺得特別適合生完BB 而肚皮鬆馳的朋友做呀~ 



如果大家想塑身,可以 QUEENLAND 問問
QUEENLAND BEAUTY
美容 | 按摩
WhatsApp查詢及預約: https://bit.ly/3LmzEol
堅尼地城卑路乍街18號再輝大廈地下B舖
堅尼地城地鐵站B出口




文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

本人其他分享網站連結 :



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】