10億懸賞追殺令 - 一套睇到人發癲既戲~




導演 :
三池崇史
演員 :
大澤隆夫, 松嶋菜菜子, 藤原龍也
片長 :
1小時58分
級別 :
IIB 級
語言 :
日語 (中文字幕)
上映 :
5.9.2013


一個冷血的殺人兇手,因為殺死左金融大享的孫女, 大享於是出10億獎金懸紅要殺死佢。全國陷入一片瘋狂。
而男女主角及其他三個警員就要肩負保護兇手既任務, 將佢順利送到東京受審


 故事的吊詭之處是男女主角要保護既係一個窮兇極惡既兇手
究竟值唔值得為呢一個咁既人渣付上性命?
如果將佢殺死,你可以得到十億懸紅外,仲唔使再有性命既擔憂

俾你是個男女主角?你會點揀?


    作為一個現實同生活在香港既我, 當然會選擇二話不說殺死個兇手算~

   但記住,呢套係日本片。
   日本人既服從性,民族性。由小被灌輸既思想
    令人不得不得為其致敬, 但同時亦覺得中國人說的"愚忠"

   尤其當兇手連女主角都殺死個一刻,我真係諗唔到仲有咩理由可以繼續保護個兇手~


   當然,如果係日本人,佢地會覺得呢D係應該的,
   在其位當然要服其勞。
   就算個天塌下來都要盡最後一口氣去完成任務~

    對我黎講, 真係睇個人發忟~

   而另一個人性的鬥爭就係五位探員護送兇手上路, 但其間大家既行蹤不停被洩露, 於是五人之間產生猜疑, 
   
   可能因為係電影篇幅有限,所以其他三位探員既背景都唔係太清楚。令到五人之間既爭執變得有D薄弱。

   當然,戲中的局中局亦說明金錢既強大,可以令到人性都敗給金錢。同時亦都突顯出男主角的光輝人性~!


   很沒不見的菜菜子,變成中菜了。老了很多,亦殘了很多。實在有點明日黃花之感~

  兇手是做過夜月神的藤原龍也。今次個一個變態既殺人兇手,都算幾出色,佢既BABY FACE 應記一功


基本上成套戲對我黎講都係一種精神既煎熬。睇慣日本片既人應該覺得係理所當然的發展。對於我呢D咁現實既人,真係接受唔到囉~


如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】