除左抗衰老, 原來抗夜瞓都得~全靠KINERASE 的 0.1% KINETIN

以平常既保養品之中,我最鐘意就係用天然有機既產品

但係在抗衰老方面,我就比較信賴醫學既品牌~

今次呢隻KINERASE 就係一隻美國既頭三大既醫學護膚品牌~
係美國, 受多位整形醫生推介~

大家係街可能好少見,因為佢主要係美容院, 醫務所先有得賣架~

KINERASE 既品牌由洗面到精華, LOTION 到EYE CREAM 都有架~
講左咁耐, 其實KINERASE 有咩好?

就係產品含有既0.1% KINETIN 

KINETIN 是天然抗氧化物, 可以延緩細胞衰老~

今次就試用佢既皇牌精華及LOTION




C8 Peptide Intensive Treatment C8 美白抗皺精華 $1128/30ml


精華除左有KINERASE外
加上SNAP-8 新一代胜肽 有效緊緻及撫平紋理
仲蘊含穩定型維他命C及E、綠茶萃取精華,有助抵禦游離基,抗氧化,
防止色素形成,改善暗啞膚色,亮澤肌膚。
對撫平紋理、淨白嫩膚,減退皺紋和色素有幫助。

   
    呢隻精華 我第一次搽上手就覺得有D怪~

   因為一心以為精華應該比較水份,稀D, 又或者係GEL 狀~
   但估唔到呢隻精華既質地都偏向杰身~
   唔講真係以為係LOTION~


    不過佢既滋潤度真係好高, 吸收亦都好快~


    搽上手後馬上可以見到虎口位既紋平服哂, 整個位置都水潤左好多~

    Lotion 修護乳液 $658/40g 


    奇怪地, 對比起精華,呢款LOTION 質地反而輕薄左~


    將兩者比較下,2者既質地都好相似~  
   但的確, 精華既滋潤度就比較高~


    呢個產品以抗衰老,撫幼紋為主,但係亦很適合作為療程後使用~
   產品亦都係 低敏性 • 不致粉刺• 不含香料 •不含色素 • 不含防腐劑
   對於脆弱, 敏感皮膚都適合~

   但對於我黎講,  呢兩件產品絕對適合我呢D夜瞓同瞓得唔好既人~
  最近, 工人姐姐完約走了 我要開始做番一個陪瞓既媽媽~ 不過阿囡晚晚唔係FU被就係要飲夜奶, 再唔係就要去廁所~ 總之就我就變得成晚無得瞓~

 大家都知瞓得唔好皮膚就會變差~!
 干到無朋友, 毛孔大到嚇C人~


  但KINERASE 絕對可以幫我皮膚補回失去既睡眠~
  唔得止徹夜未眠既涸干感,同時仲可以FEEL 得到毛孔無再無限擴大了。

  絕對推介俾各位夜瞓既SIS~

  如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com

  ***以上資料由客戶提供***

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】