彷如無物 - Miss 蠶絲隱形面膜

  
  MASK 大家都敷得多~
  亦因為咁, MASK 既質地都層出不窮~
  新既技術配合不同既成份, 除左想令大家有新鮮感外~
 亦令到護膚方面更全面, 更周詳~
    
 而面膜界當中,台灣就出力同最有實力~
 其實面膜是一D長期既必需品,如果太貴唔捨得用反而效用不太~
 所以台灣方面既價格就啱啦~

 今次又有新既產品~

 我的心機  
 Miss 蠶絲隱形面膜

 一共有十款咁多架~


  每款都有大熱的護膚品作為面膜既成份~
  總共可分為三大類
  

  保濕類

  蝸牛嫩膚保水面膜 (保濕) 


 

 玻尿酸集水保濕面膜(保濕)
 

 玫瑰花露保濕水嫩面膜 (保濕)




淨化類
 七合一雪肌亮白面膜 (淨化)
 



  淨化調理毛孔緊緻面膜(淨化)


  杏仁酸淨白調理面膜(淨化) 

嫩白類
山羊奶保濕亮白面膜(嫩白)

 

  阿里山山櫻花嫩白面膜 (嫩白)

 左旋C活力淨白面膜(嫩白) 


 面膜係蠶絲質地,很薄很薄~敷左上去真係好似隱形咁架~ 


   
蠶絲隱形面膜的特點係輕。薄。透 
   
亦因為咁, 塊MAKS的確好貼面,

不過呢,因為質地太薄,所以要連埋塊薄片一齊貼上面
再慢慢整落黎
如果唔係,就會出現以下既情況~


  好易扯爛同唔覺意扯濶左~ HAHA

  敷左半個鐘後, 除左上唇位有少少干外,其他位置都仲好濕潤
  好似初初敷咁, 好神奇~ 可能同佢鎖水力強有關~
  不過呢,敷完後成塊面真係好似有好多蠶液咁, 濕漉漉的, 加上既蠶絲既聯想~
  感覺唔係咁好
  所以我會將淨餘係面上既精華洗左去~ HAHA
  當然, 你都可以按摩到吸哂為止~

  因為MASK既持久濕度好勁,好啱用黎做導入機,唔使怕導導下塊MASK干左~
  不過因為塊MASK好滑既關係, 建議要瞓係度瞓, 如果好似我咁懶忙, 敷住MASK都要做野就有D麻煩
  因為塊MASK會向下滑的~HAHA


   除左以上既九款,當然仲有其中的黑面膜~

  黑面膜應該唔可以算係MISS蠶絲系列,因為係佢係不織布質地~

   同平時用開既MASK 一様~

  而且成塊都係黑色架~
  不過唔知係咪潤得滯, 定我唔夠瞓既關係, 第二日就出左粒瘡了
  仲要係人中位, 痛到我呢~  ><

  當然,我最近的皮膚質量有夠差了~(工人姐姐走左,做埋佢個份)

  希望學佢話齋, 日日用蠶絲,肌膚好美麗~
  我的肌膚快D變美麗吧~

  "我的心機"面膜於全線Colourmix發售 

  Facebook : http://www.facebook.com/colourmix.cosmetics?fref=ts
  官網 : http://www.colourmix-cosmetics.com/


  如有聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com

     ***以上產品/資料由COLORMIX 提供***

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】