Apple of Your Eye 守護最珍貴~ 免疫革命,由Shiseido 開始~


閉起雙眼你最掛念誰?
SHISEIDO 深信每個人眼中都有一D人,一D事係最想守護
於是舉辦左一個 名為 「#Apple of Your Eye #守護最珍貴」的活動
係8月20至23號於海港城公開展覽

展覽展出左早前由著名攝影師及夏永康拍攝的一系列名人的Apple of Your Eye 作品
包括有鍾楚紅,陳慧琳,JUNO, 許志安等等~ 


除左一眾名人有佢地既Apple of Your Eye 外,我都有 我個Apple of  Your Eye 架~
所以Shiseido 係展覽會亦幫各位來賓整番張~


首先駐場的攝影師會幫我地影張相先啦~
之後我地將心目中的Apple Of Your Eye 的相片SEND俾攝影師
話咁快,我的Apple of Your Eye 的出現左啦~


唔使講都知, 我個APPLE當然是我個囡囡啦~HAHA~

不過錯過了攝影展又想整番張 Apple of Your Eye 
可登入 www.shiseido-ultimune.com.hk,透過網上程式上載個人眼睛特寫及自己最珍貴的人或事物之相片結合,然後只需將合成相片上傳到社交媒體(如:Facebook, Instagram等),加上Hashtag #AppleOfYourEye #Shiseido #ULTIMUNE ,
SHISEIDO 會為每一張上載的相片捐出HK$10予奧比斯。

大家快D行動,做善事之餘仲可以停一停,諗一諗你人生的APPLE係咩野~

除左呢個咁好玩又有意義的活動外,SHISEIDO 當日仲幫我做左個皮膚分析
平時皮膚分析大家都做唔少,但皮膚免疫力測試就真係第一次做
SHISEIDO 用佢特有的免疫力測試機,根據你的年齡黎測出你的皮膚免疫力

第一次測,竟然係........肥左佬呀~
我既皮膚免疫力得44分~ 
因為免疫力太低既原故,我的水份同彈性都好唔及格,得47分咋~T,T
最慘係眼部皮膚比面部仲要低多30%~ @@ 
(好明顯係我平時懶搽眼霜啦~真係好鬼準呀~)

當日大會仲準備左一個提升免疫力飲品的生果汁吧同一份很精美實用的紀念品
免疫精華試用裝俾各位來賓,真係窩心又開心~


當我地想守護身邊的人同事之時,其實免疫力都係度努力咁守護我地既皮膚
但免疫力會隨時年紀而流逝,對我地的皮膚開始有心無力
SHISEIDO 係2014年就推出左全球首創,可以激活肌膚免疫力的再生精華

 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate ~
紅妍肌活精華
更創下左每18秒賣出一枝的紀綠
而2015年,SHISEIDO 再突破,再肌膚免疫力激活技術注入眼部精華
推出全球首枝眼肌免疫力推升精華

  ULTIMUNE EYE Power Infusing Eye Concentrate
眼部肌膚免疫力提升精華
2015年 Shiseido 的新品


2014 年的秋季,SHISEIDO 推出左呢枝全球首創的免疫力精華
 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate 

呢枝全球首創的免疫再生精華,榮獲全球逾60個美容大獎
究竟佢係點樣架啦?

我地既皮膚原來都有免疫力架,當皮膚免疫力下降,會令皮膚鎖水功能衰失,令肌膚變得更乾燥~

Shiseido發現人體有一種朗格罕氐細胞,佢佔表皮的2-5%,覆蓋於表皮築起防禦網絡,是肌膚的免疫保安系統
可以深測外來異物的侵害,並向其他細胞發出警報,啟動免疫功能
但當年紀奱大,免疫力就會下降,呢個時候就可以利用SHISEIDO 的UTLIMUNE POWER INFUSING CONCNTREATE 的免疫補濕精華去激活番朗格罕氐細胞,預防傷害肌膚因子積聚,重煥細胞機能,發揮免疫效果~


只須早晚於搽爽膚水後,搽精華前加上呢個免疫力精華,就可以重新激發免疫潛能



精華的質感好輕盈,流質感很重
推開後更能似水一樣清爽,
搽上面後快速吸收,唔會對面部造成負擔


我會係面頰位缺水最嚴重的地方搽多下,
而搽腮位時,因為質地順滑,仲會順手做多幾下提拉,幫助修飾輪廓添~


來到2015年,SHISEIDO 更推出了專為眼部而設的

ULTIMUNE EYE Power Infusing Eye Concentrate



眼部皮膚都有免疫力,但因為眼部皮膚好薄,只有0.6MM
所以比面頰等部份皮膚更要脆弱3倍,更容易受傷害。
當眼部免疫力下降,眼周會變得乾燥,眼紋就更易出黎啦~
加上都市人常有的睡眠不足,衰老,長期使用睇手機,電腦的紫外線影響,眼部皮膚更有小心呵護

ULTIMUNE EYE Power Infusing Eye Concentrate 除左有面部皮膚的免疫補濕精華,激活朗格罕氐細胞機能
仲有免疫鎮靜複合物:玫瑰精華同蓮花精華,可以舒緩情緒壓力
再加上紫蘇,銀杏及百里香呢D有抗氧化,抗炎及抗菌果的草本植物精華,一同建立皮膚的屏障

眼部精華同面部精華一樣,都係以泵嘴密封包裝,確保精華不受外界污染~

之前諗住面部都咁流質,眼部應該更似水啦~
點知原來錯左
眼部精華的質感比面部精華略厚,係GEL狀的~
不過唔使擔心,因為推開後依然是水質易吸收~


同面部精華一樣,早晚係爽膚水後再搽呢個免疫眼部精華~
留意番,眼部精華是係成個眼部四周的皮膚都要搽架~唔好只係搽眼袋位呀~
尤其係眼尾位,更要搽後D,因為魚尾紋可以好多架~HAHA ~


用左兩款免疫力精華後,感覺面部的水潤感真係有明顯的提升
每日係冷氣房工作,就算搽左面部護理都成日有底層乾涸的感覺。
但加上左呢個免疫力精華後,干涸感即刻無左
就算暑假成日出街去曬,皮膚都無變干變厚~
而且面部平時成日出現的敏感性泛紅都無左,呢個真係好大的驚喜~

如果有機會再做免疫力測試,我有信心我的皮膚一定會逹到滿意度 70分~

 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate ~
HKD 620/30ml  HKD860/50ml
  ULTIMUNE EYE Power Infusing Eye Concentrate
HKD 550/15ML

是次產品由theZtyle.com提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com











留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】