對抗歲月,守護年輕肌 - Domohorn Wrinkle 月後回顧

唔經唔覺,用左Domoborn wrinkle 已經一個月啦~

係咪好想睇下有咩效果呢?


老實講,呢個月黎我既皮膚真係有好大既改善
最明顯係每年轉季,我皮膚都會勁干同痕,仲會出現泛紅的敏感現象
但今次踏進秋冬季節,一D敏感都無,令我可以順利過冬~ 

當然,想皮膚好,都真係要勤力,我日日都好勤力咁早晚用Domoborn wrinkle的基本4點架

當然,仲要用得啱先有用~ 
等我講解下點用呢4枝基本4點啦~

每日早晚清楚完後,首先就搽上保濕液~

保濕液  Intense Hydrator


每次倒大約2CM 的份量~~
倒係手心搓一搓,利用身體的熱力令到保濕力發揮更大的功效~


之後就以按壓的方式在面部一下一下咁按,令到保濕液吸收為止
呢個步驟最好重覆2次~令到皮膚變軟,令之後的護膚品更快吸收

唔好睇少呢枝保濕液,我試過用錯左另一款保濕液,之後再搽後繼3個Domoborn wrinkle保養品
點知D保養品成晚都痴係塊面度,一D都吸收唔到,仲成晚油淋淋
之後,我就堅持一定要成套Domoborn wrinkle咁用啦~

搽完保濕液,就可以搽
藥用美白精華素 Vital White Essence


首先倒出大約1.5CM 的精華


之後就搽係面上既五個點~ (星星位)
以指腹慢慢按摩至吸收 

第三部,就搽上呢隻
Cream20 膠原蛋白
唧出大約2CM的份量~

\
同樣搽係面部星星位既五點,之後以打圈的方式按摩


初初搽開時,但發現D CREAM 成PAT 白色係面,好似唔溶咁,不過繼續按就會好快吸收哂架啦~
呢個膠原蛋白仲可以搽埋眼添~
同平時搽EYE CREAM 一樣搽係眼部脆弱的位置~

除此之外,呢枝膠原蛋白仲可以搓係眼尾位,眼底,同埋頸架~


之後,記得要係虎紋位,嘴角紋位再加少少力按幾下黎去減淡幼紋。

搽完哂三樣野後,塊面其實有D痴痴地既感覺
不過我地仲要搽埋最後一個步驟

Milky Veil Lotion 保護乳液




倒出大約2.5CM 的乳液在手心,以手心搽暖後以按壓的方法按在面部~


搽完乳液後會發現面部比之前無咁笠,水潤感增加左~ 

初初用呢4個STEP 後, 可能未必慣個隻滋潤感
會覺得好似好痴笠笠咁~
但慢慢就會好鐘意呢種感覺
因為佢真係可以令你的皮膚KEEP住成日都唔干燥

尤其使用左基本4點後,浮粉的現象大大改善左~

如果你都想試下呢套Domoborn wrinkle, 可以到以下網址由日本直接網購
(暫時只可以網購囉)

之後我會KEEP住用多3個月,唔知效果仲有咩驚喜呢~
記得留意啦~

以上產品及資料由domohornwrinkle 提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com







留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】