地道小曼谷~

小曼谷泰菜係九龍城其實都有一段日子
甚至係好多香港人的回憶,
不過我對呢間野既回憶就只有人龍~
永遠行過都鬼咁多人企哂係門口排隊~


今日老公放假,早左出去食飯,竟然見到仲有好多位,當然要入去試下啦~


論裝修嘛,呢度真係無乜,坐卡位都還可,
中間個D就好似去FOOD COURT 的長枱咁
而且都唔算係寬敞個種~
餐具同餐牌嘛,更有八九十年代的大排檔風味添~


不過我都幾鐘意呢D餐牌,張張靚相,唔使估係咩
就連阿囡都識叫餸~XD

家下天頭慶,坐低整個沙冰先啦~

芒果沙冰,甜度適中,芒果味都幾天然,唔係好藥水
雖然老公話都係用糖漿~
不過我就覺得幾有新芒果既感覺囉~


椰青沙冰,第一次飲 (阿囡呢期愛上椰青) 
有好濃的椰青香味,都唔係死甜,比芒果更FRESH 
比飲椰青又多左D口感同冰凍感~好 OK AR~


青咖喱雞
雞係用雞件,唔係用雞塊,有痴住骨同皮的
雖然食個時有D麻煩,不過就比雞塊更滑~ 


青咖喱得少少少少辣,略嫌甜左少少,如果用黎撈飯,好鬼漏~
入面仲有好多泰式加子呀,青豆角呀,叫做中和番少少甜味囉~

另外叫的蒜蓉飽,好香脆~用黎沾咖喱食


不過塊飽好鬼大舊,如果再切細D ,會食得方便D~

冬蔭公湯係我同老公既至愛,當然要叫啦~
呢個係細SIZE~ 
我地每人都飲到 2-3碗架~


望落去紅下下,好鬼正咁~ 
入面真係勁多香料,完全夠哂正宗地道既做法~


湯入面仲有大蝦2隻~ 不過蝦肉有少少霉霉地 
(咁鬼大隻,當然唔會係新鮮啦) 
如果用番細蝦,多2隻,爽口D可能仲好~


整體感覺係偏咸左少少,辣度唔太夠~ 

又係椰青的錯,阿囡見到又指定要食~

椰青海鮮焗飯

個造型咁似隻貓貓的~HAHA~


飯煮得幾好,唔會一 PAT PAT,又唔會好硬~
更有淡淡椰青的香味同甜味~


成個飯真係有成個椰青咁多,仲要壓到實
建議四至五個人先好叫,因為唔食得多,太多會好漏~ 
基本上我成個大半個飯要打包回家食~XD

臨走先見到門口有甜品送,不過我都飽到鬼咁,送都食唔落啦~


小曼谷的感覺係幾地道的泰菜,甜味咸味都好濃郁~
服務都好好,會另外俾碗你裝飯,裝湯~ 
而且碟頭大~圍番起價錢算實惠~
估計呢個都係小店生存之道~

小曼谷泰國美食
Mini Bangkok
地點︰[舊店]九龍城南角道8至10號地下

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】