海膽.鵝肝.燕窩 3.5小時自助餐 ~ 九龍維景酒店

眨下眼,又到老媽的生日
家下老老(我媽) 嫩嫩(我女) 都愛自助餐,咁我唯有照ORDER 啦~
今次選了這間~


九龍維景酒店
棕櫚閣西餐廳 
揀佢,當然係佢既自助餐主題好吸引呀~
海膽.鵝肝.燕窩 3.5小時自助餐 

前菜的沙律全部放在FORZEN 櫃,KEEP 住凍,幾好喎


除左平時既沙律菜,呢度仲有唔少MIXED 好的沙律


粟米加火腿,小朋友的至愛~ 
難怪連平時少食前菜既阿女都要添第2碟~ 


至於我,當然係主攻呢個凍櫃啦~
有阿拉斯加雪蟹爪 (仲好好咁分埋上半部同淨腳) 
紐西蘭青口,加拿大翡翠螺


當然,仲有我至愛的法國香草龍蝦仔同凍蝦~


簡宜係豐富到唔知食樣先好~ 



海鮮好新鮮,食落啖啖肉,而且REFILL 都幾快,我影完相再去攞已經出左第二輪啦~ 

每一位都有一板馬糞膽同蟹籽沙律 (配紫菜一齊食)
就連小朋友都有,一人獨食一板海膽,真係超級大滿足
海膽唔暒,有甜甜的味道,雖然尺寸較小,但亦很不賴~


另一個港人至愛的自助餐項目就係刺身
尼度既刺身唔使等人3塊3塊咪切俾你,而係成盤放係度俾你自己任攞~


有堆如山的三文,希靈,吞拿和北寄貝~  我第一次見咁多魚生放係我面前 
有少少嚇親添~ XD


未夠喉,成條魚上,你食得幾多?


我只能淺嚐啦,但如愛食魚生的可瘋狂一番囉~


熟食的主打當然係呢個燒烤
即場燒的,有鵝肝,羊架和大蝦,蝦和羊架份量都好多,但鵝肝要排一排隊等燒
但可以任食鵝肝都真係無乜幾可~ 
師傳煎得好純熟,3幾下將十幾塊鵝肝煎好了,而且係外香內剛熟~ 


至於另外的熟食,都有唔少海鮮架~, 有蟹啦,蜆,仲有元貝~ 




最最最驚喜係呢條勁大撻沙,真係好少見呀, 油脂豐富到不得了~
更難得係就算咁大條,依然蒸到好滑,
可惜佢第二輪先拎出黎,好多人都食飽了,有點兒浪費~


至於龍蝦,燕窩仲未完,周圍都見到佢地既蹤影
有尼個即滾龍蝦燕窩濃湯~ 


仲有燕窩雙皮奶~


同埋燕窩蛋撻,呢一餐,真係食左成年既燕窩份量呀~


呢個韮王野菌羹就有D失望,野菌有D草青味,無韮王香味


肉肉獸更有呢2舊大肉等緊你~


至於甜品方面,有多款西式甜點


賣相不錯,味道不賴
而且細細件的,可以多食幾款呀~


仲有中式,呢個楊枝金露真心唔錯,阿女飲完又再添~


小朋友,當然最鐘意呢個朱古力噴泉,



還有最愛的 MOVENPICK 雪糕 成個櫃呀~ 有幾種口味揀添~


飲品除左咖啡奶茶,仲要尼D果汁,3者中以蘋果汁最好
阿囡話個橙汁有D苦呀~


每樣食少少都真係飽到傻


以食物黎計,海鮮吧的CP值最高
刺身也比想像中好
反而熟食略普通,賣相同味道唔太吸引 係個燒烤吸引D~
生日嘛,最緊要係一家人食得開開心心啦~



九龍維景酒店
棕櫚閣西餐廳 
Palm Court Western Restaurant
旺角窩打老道75號九龍維景酒店1樓
電話號碼 :21973509

文章只屬個人意見,只供參考
如要聯絡本人,請電郵至 smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *   She.com *  Cosmo  *  Elle  * U Beauty *  Beauty Exchange * Beautylife



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】