升級版令我真係升左級呀 ~ULTIMUNE Power Infusing Concentrate 2018


今日,我又黎左海港城的 Shiseido Beauty Zone




雖然呢度超級多SHISEIDO 的產品睇,亦有好靚既環境俾大家休息下


不過我今日黎有好重要的事呀~
黎搞咩?就係黎做第二次測試啦~

記得係六月時上過黎一次做左一個皮膚測試
個效果真係嚇親自己,水份低到無朋友,其他分數都係合格以下.......

於是,我決定乖乖回家努力搽佢

升級版 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate


革命性ImuGeneration Technology™免疫再生技術,配合高效草本成分靈芝及鳶尾根精華
可以促進免疫力細胞增生,全面增強肌底防禦力,由內而外穩固肌力, 全天候抗禦肌膚煩惱

這個係肌底液,就係爽膚水之後和精華之前搽上
感覺比只用精華更水潤,但又唔會有任何負擔~


每次只要兩泵的份量,就能搽勻全面啦
我仲有少少可以搽埋條頸添~ 

就這樣,我努力地日晚搽呀搽呀,終於搽出左成績啦~

美容師會以水份 / 彈力 / 色素 / 多重防禦力呢4方面黎測試
會測試面部同眼周2部份~


黑色素由最初的剛剛合格到依家升左成格呀~ 


水份更係由最初的 17升到去49~ 升左差唔多2倍半呀~ 

彈性的話,因為之前成績太好了,所以就繼續KEEP住囉~ 

至於產品主要幫皮膚增強防禦力
就睇下效果啦

面部防禦力皮膚由32去到62呀~,升左個DOUBLE 咁濟呢~

至於眼仲勁,由19升到去45,差唔多接近3倍呀~ YEAH 

我會繼續努力,將分數節節提高架啦~ 


Shiseido Hong Kong 


是次產品由theZtyle.com / 品牌提供
如對療程有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *   She.com *  Cosmo  *  Elle  * U Beauty *  Beauty Exchange * Beautylife

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】