要清潔定係補濕?why not both?~ HYdro Skin 碳粉激光毛孔淨化 x B5補濕修護療程

我本身的皮膚比較乾,所以一直都唔敢試碳粉激光療程
個日同HYdro Skin 的美容師傾開呢個話題,先發現原來我既擔心係多餘的
碳粉激光以深層清潔為主,而且佢地做完碳粉激光之後會多做一個保濕修護療程
所以就算好似我咁乾底既皮膚都無問題

既然係咁,我就試一試啦~

HYdro Skin 
碳粉激光毛孔淨化 x B5補濕修護療程
碳粉激光淨化的原理係因為碳粉分子細,可以深入毛孔,
然後利用專利嘅激光波段做返爆破,令毛孔入面嘅污糟野可以彈出黎
從而做到深層清潔嘅功效
而且可以收細發達皮脂腺,能改善面泛油光,暗啞嘅情況
皮膚乾淨毛孔亦會收返細~

療程既第一步,當然係清潔啦
美容師先幫我清洗左面上的彩妝同油脂先~
手勢非常溫柔又熟練~  好快就已經清潔好啦~

之後,就會全面搽上納米碳粉,美容師幫我係面上薄薄地搽上一層


呢個步驟就咁睇好似好簡單
其實都有難度,因為搽得太厚就打唔到皮膚,太薄又會無爆破的效果~


我仲以為自己似敷左個黑碳面膜~


黎啦黎啦,激光槍黎啦~
好多美容院都會以1064nm作為招徠,聲稱用黎做碳粉激光,但美容師話碳粉激光係要用1024nm專利激光波段先可以做到深層清潔同收油脂嘅功效,而1064nm係另一款做去斑嘅激光波段,兩者功能唔同架


激光槍會一下一下咁打,每打一下,個碳粉就被爆破而出現一個小圈圈,好得意
雖然每一下都有"嘭"一聲,但其實一D都唔痛
比起激光脫毛的感覺仲要細。

而且仲可以睇到邊D位打左,減低激光重複照射的風險

打完後,美容師會幫我抺走D碳粉
原來碳粉真係幾粉狀,非常易抺


可以見到就算剛打完LASER後,皮膚都無任何紅腫刺激~
而且皮膚仲勁有光澤感添喎 



完成個LASER後就做埋個保濕療程

B5補濕修護療程


美容師先為我搽上一層厚厚的B5補濕精華 
凍冰冰的,好舒服


再加埋導入機係面碌碌碌,舒服到差D瞓著
呢個補濕療程可以舒緩、補濕、收毛孔同亮澤皮膚,令皮膚更吸收同水潤飽滿

之後再敷返個膠原補濕面膜,令皮膚更光澤同細緻


大約一個小時,整個療程就完成了
而經過呢一個小時後,我既皮膚好似重生咁呀

未做療程之前既皮膚毛孔勁粗大,又多油脂
見唔見到額頭眉心中間個D暗粒呀,做完個療程後即刻撫平哂~
療程後亦完全無任何紅腫創傷,更加無緊繃既問題
皮膚反而好似飲飽水咁好QQ呢~ 


呢個療程其實任何皮膚都做得,
而且特別適合啲油脂分泌旺盛,多黑頭粉刺,暗粒同暗瘡皮膚做,
不過就算好似我呢啲皮膚乾到爆嘅人,一樣可以做呀,
事關任何皮膚都需要做好清潔呢part架嘛,做完皮膚仲好吸收好水潤添

療程後護理小心得
- 做完回家後要連敷3日MASK,因為呢個時候既皮膚最吸收架
- 避免使用含果酸成份及美白既產品
- 每日記得要搽番防曬呀~ 

HYdro SKIN 係一間小店,無名人宣傳,無浮誇裝修,只以口碑同服務作招徠
用料都係出名的大牌子,好似 Bicelle、Bioderma、Derformula、Endocare、Exuviance、
Neo Strata、Obagi、Skin Ceuticals等等 ,
唔會用一D完全無人識 的甚麼歐洲品牌

呢度既美容師好細心之餘仲一D都唔HARD SELL 
同我講解左療程步驟,就好安靜同專心同我做TREATMENT啦
反而係我不停咁問佢野~HAHA 

因為無乜面門野,所以價錢都非常親民
就好似呢個碳粉激光療程

新客人優惠:$688可享4次碳粉激光毛孔淨化療程+冷凍導入b5補濕精華+膠原補濕面膜
再送bicelle b5補濕精華30ml 一支


咁既價錢,係大公司做一次Laser Facial 都唔得呀~係咪超級超值呢?
心動不如行動,快D打電話去預約啦
優惠期過左就無架啦~



HYdro Skin 
地址:九龍佐敦白加士街29-31號嘉士商業大廈14A(地鐵站C2出口)
預約 : (852) 2736 0319



療程由美容院提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡美容院查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

如要聯絡本人,請電郵至 smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *   She.com *  Cosmo  *  Elle  * U Beauty *  Beauty Exchange * Beautylife


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】