Beauty界盛事 - NYX 旺角旗艦店Grand Opening

上星期一,放了半天假,和好朋友一起去了NYX 的Private Party


NYX Professional Makeup 全新升級擴張旗艦店隆重開幕
位於旺⻆西洋菜南街銀城廣場地下的旗艦店,佔地接近一千呎,新店面積翻倍 

一掀起布幔,彷彿走進了另一個國度~


今日黎既好多都係專業星級化妝師或網絡紅人,
PARTY 內人頭湧湧,個個都悉心打扮,型格十足
簡直就好似去左FASHION SHOW 既後台咁呀 


新店加入全新概念及宗旨,以「Professional」、「Artistry」及「Digital」為元素


大會安排左幾個小遊戲,俾我地一邊玩,一邊體驗NYX 的產品

第一站,黎到「Lip Bar」
 LIPSTICK FANATICS 
NYX 全線共有47個系列的唇妝產品
而Lip Bar 呢度提供最為受歡迎的脣膏,仲每枝都可以試色架

見到呢個咁COLORFUL 的LIPSTICK 架
我地已經瘋狂左,隻隻都靚,款款都想試呀~ 


我就揀左呢2款做混色
朋友話好襯我呀~ 


場內更劃分及「Brush Bar」,有不同類型及專業的化妝掃,


NYX 仲特有一系列專業打光影的光影掃
(真真專業) 

特別推介呢款鼻影掃,夠哂直同長
輕輕係鼻位一掃,個鼻即刻又高又直,馬上高左~ 


我係一個化妝掃迷,最鐘意就係買化妝掃
見到呢D掃,我真係想拎哂佢回家呀~

新設電子遊戲區、電子熱賣貨品閱覽及電子短片拍攝區,
更能提供互動性,帶給顧客全新體驗
Private Party 當日,電子遊戲區就化身成一個相機,幫我地拍短片
仲可以即時SEND 番條片俾我地架~ 


新店另外新設「Masterclass」,為顧客提供化妝教學及交流,
睇下MODEL 的化妝示範,真係超級靚呀~
Model 仲超級好人呀,真係人靚心善既至佳演繹~


當日的頂級化妝師幫我係原來既眼妝上輕輕加上幾筆,即刻唔同哂~


雙眼即時變得bling bling ,好有party feel 呀~
化妝老師話呢款 NYX 閃粉 可以ON TOP 加係原有的眼影度
仲會隨本身既眼影而變色
好似我今日搽左啡色眼影,就會變番啡橙色的閃粉,好神奇呀~


完成後更有小舞台即時拍攝出化妝後的成果,希望各位可以為自己化出專業彩妝,
讓顧客都可以成為獨一無二的巨星!


活動上仲有幸邀請NYX Professional Makeup Face Award國際大型賽事得獎者到場
為各位展示人體彩繪,在手上試用NYX Professional Makeup 眼影
發揮「Artistry」一面。


NYX 的眼影同眼線筆真係好smooth,點畫點寫都唔會都得~
顏色仲好SHARP添~

多謝靚女 Yee Ming 幫我畫左個咁靚既BODY ART 呀~


旺角NYX 呢度真係爆多產品,分為FACE, EYES, FOUNDATION...


淨係睇FOUNDATION 我應該都可以睇一日~XD


呢度既產品每款都有TESTER, 可以俾你慢慢試,慢慢揀到啱為止~ 


當日我帶左呢D產品回家啦~ 


NYX的眼影超級多色,專業後台百變玩味十六色眼影盤Ultimate Shadow Palette
包含了16種高效眼影和彩色色調分別有4種引人注目 的顏色組合 任顧客選擇,
每一個組都帶有迷人的絲絨紋理和豐富的色澤。
呢款以 EARTH TONE 為主的16 色眼影盤
質感非常幼滑細緻,色調幫你配襯好由淺到深,簡單易用



皇牌產品 NYX 全面控制水感粉底液
Total Control Drop Foundation 

柔滑啞致,質感非常水潤,少有的滴管包裝粉底液
能呈現透薄到濃厚的妝感


配合專為粉底液而設的專業後台全面控制粉底刷(Total Foundation Brush)
中間特設有一個窩入去既位置,將粉底液滴入去,再係面上BLEND開


能靈巧地觸及臉上任何地方
而佢既手柄位更係根據手部而設,非常切合手型~
輕易打造細膩光滑妝容。

一齊黎重溫下當日既盛況啦~


旺⻆旗艦店資料 
地點:旺⻆西洋菜南街2A號銀城廣場地下 
查詢電話:2339 2129 
營業時間: 11AM – 11PM


活動及產品由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

如要聯絡本人,請電郵至 smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *   She.com *  Cosmo  *  Elle  * U Beauty *  Beauty Exchange * Beautylife



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】