KO 鼻敏感 ~草姬 第 4 代蟲草 CS4

上星期同幾個閨蜜食BRUNCH ,話題講到養生
有個閨蜜話佢有鼻敏感,聽人講食D蟲草好,就買左D蟲草返去,
每次幾條去焗黎飲,聽到我地眼都突 
好富貴啫~不過錯哂啦~
蟲草呢D貴過黃金既野,唔識整真係好浪費
其實,依家已經有蟲草丸,唔使煲唔使燉,快靚正囉

我自己有鼻敏感,老公都有 (香港空氣咁差,應該好多人都會有 ~XD) 
每朝起身第一件事就係包雲吞,成座雲吞山放左係床頭~@@ 
後尾我媽頂我地唔順,就叫我地試下食蟲草啦~


草姬 第 4 代蟲草 CS4

香港製


草姬既蟲草已經升級改良到第4代
成份主要就係蟲草菌絲體 CS-4同大豆卵磷脂
並以先進培植技術 CLC,精煉蟲草成分


草姬呢款蟲草係市面唯一公開活性成份,最多蟲草酸、蟲草多醣、腺苷活性成分含量
佢可以92%有效控制鼻敏、咳喘斷尾 
第四代加入左黃金藥引「卵磷脂」提升吸收度,令蟲草功效全面發揮




除左鼻敏感外,其實蟲草對好多健康問題都有幫助
有助鼻敏症狀 
促進上呼吸道及肺部健康 
改善失眠
寧神安睡 
促進肝臟代謝健康


尤其小朋友,好易有上呼吸道, 咳喘,鼻敏感,只要夠3 歲以上就食得架啦

小朋友未識食藥丸,可拆膠囊半粒加入湯品食療,更吸收
我媽成日混落D湯俾我女飲,飲左都唔知~XD



每盒 60 粒,每粒 500 毫克
每日兩粒  宜空腹早上或睡前服用
平時我就習慣朝早起身飲杯水,依家都只係飲水時吞多兩粒蟲草丸者
非常簡單~



蟲草丸係透明膠囊,見到入面既蟲草粉
而且仲會聞到好香既蟲草味架~ 


我同老公一齊食,食左一樽後,朝早座雲吞山都細左
而且我發現食完後好瞓左,朝早起身個人都精神D,唔會好似瞓唔醒咁


其實媽媽一直都有食開蟲草架,佢既身體係成家最健康既
我地3條友傷風感冒病哂,佢都唔會俾我地傳染到架~~ 

留意番,保健產品唔同藥,唔會一食就變強架,要KEEP住食先會有效呢~

想知多D產品既資訊,可以留意番產品官網

【銷售點】 萬寧獨家發售 
網上購買: ZINOMALL.com 

產品由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考


如要聯絡本人,請電郵至 smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *   She.com *  Cosmo  *  Elle  * U Beauty *  Beauty Exchange * Beautylife



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】