2 In 1 Double power, 淡紋,滋養,亮眼只需7 天 ~ CLARINS 全新賦活精華眼霜2 in 1

由幾年前老公送我第一枝CLARINS 眼霜開始,我已成為CLARINS 眼霜的小粉絲。就算家下人到中年我雙眼都仲KEEP住咁SHARP醒, 就知CLARINS 眼霜咩料啦~

2021年,CLARINS 又帶來新的驚喜
推出全新賦活精華眼霜 2 IN 1 ,8月時見到好多KOL 介紹,好評如潮 。我已經心心眼,家下終於可以開始我的7天 「 明眸之旅 」



全新的CLARINS 賦活精華眼霜 2 in 1 唔止眼霜咁簡單。佢糅合眼霜及眼精華,以完美親膚黃金比例注入2:1 精華:眼霜,令眼周年輕蛋白激增119% *

精華眼霜用上了兩大超級成分雙重激活眼周肌膚的大細胞自我修護功效
眼精華:加入了有機法國峨蔘萃取 減淡皺紋,緊緻眼周肌膚
眼霜:超級成分薑黃發揮再生、活氧,防禦,保濕及滋養等功效

唔怪得試左7日,就可以減淡皺紋,黑眼圈,同時滋潤修護 雙眼


賦活精華眼霜同樣沿用雙瓶雙管設計,分別將「水溶性成分精華」的啫喱質感和「油溶性成分眼霜」的眼霜質感分管存放,令各款高效植物精華安全及穩定地分隔開。


係用前一刻才新鮮混合,令到各植物的成份能充分發揮~


混合後的eye cream 比普通眼霜產品多了一份水潤
但又同時KEEP到滋潤的效果,清爽輕盈但又絕無油膩感



樽頂上有2個標誌,可以調較出每次唧出黎的份量要多或少。
因為全新賦活精華眼霜的質地非常易推,所以我只選「小」就已足夠搽勻一雙眼周了。



好鐘意塗抺眼霜的感覺呀。眼霜質感非常幼滑,而且帶有淡淡的清香
一邊幫眼周按摩,一邊感覺心情都放鬆呀~


眼霜的即時效果都非常出色。待按摩吸收後,會感覺到眼周的皮膚有收緊的感覺,同時做到保濕、 撫平細紋的效果



我特別鐘意眼霜的滋潤感
即使被完全吸收,但仍感覺到那種嫩嫩的水潤感覺,feel到24小時幫我雙眼保濕
用左7日,已經FEEL到佢既威力,除左減淡皺紋,就連黑眼圈都淡左好多呀~而且水腫的問題都有明顯的改善呀~



你都快D黎開展自己的7天 「 明眸之旅 」啦~

立即購買:可於官網或專櫃購買 全新賦活精華眼霜 2 In 1 (HK$600)

LINK: https://go.she.com/2VUmdqe 

試管測試

#DoubleSerumEye #精華眼霜2in1 #7天明眸之旅
#eyecream #eyeserum #antiaging #眼精華
#眼霜#抗老精華眼霜

以上產品由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


Click below for my sharing platform :



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】