飲杯夏日特飲就減到肥?ULTRA BVRN 極.燒脂

人到中年,新陳代謝慢,身體消耗熱量慢比起後生時想減肥真係難搞好多~
尤其我呢D成日坐OFFICE,涼住冷氣又少運動
仲要成日出街食飯~(睇我成日介紹好野食就知啦)

睇電視見到呢款產品真係心心眼
佢中哂我既死穴呀~~~~

Naturo VitaULTRA BVRN 極.燒脂 


呢款消脂產品特別適合以下的人士~~


唔好呃我呀~~作為現代都市人既你,點都會中2樣啦~
我就勁啦~ 除左體脂率我度唔到之外,其他3樣都中哂~~~ 唔試下佢都對唔住自己呀~


其實,我都係一個理智既消費者黎既~HAHA
等我分析下呢款產品的原理先~

極.燒脂 蘊含雙重獨家減脂配方Ultra Bvrn 及 SlimmBoost

Ultra Bvrn TM 
有效燃燒脂肪,將舊有脂肪轉化成熱量並消耗,擊退頑固舊脂,更有效阻止食物中的脂肪吸收,減少脂肪囤積,阻隔新脂肪形成。
荷葉提取物: 阻止脂肪吸收
可溶性纖維: 可與油脂物結合並排出體外
岩藻黃質: 促進脂肪分解、減低身體脂肪積聚
左旋肉碱酒石酸鹽: 增加體內脂肪消耗

SlimmBoost TM 
有助提升基礎代謝,喚醒代謝系統,啟動體內燒脂引擎,提高燃脂能力,促進脂肪分解,同樣的活動量,亦能加速消耗更多卡路里及脂肪 。

山楂提取物: 含有解脂酶,可助脂肪快速分解及消耗,促進食物內的脂肪消化
褐藻提取物: 抑制脂肪吸收、能增加身體的熱量消耗
決明子提取物: 潤腸通便、減少食物的吸收
蘋果多酚: 有效提升新陳代謝,減低體內脂肪的積累,增加肌肉燃燒脂肪的效率和肌肉強度。
百合提取物: 促進新陳代謝,減脂肪積聚

簡單D講,即係一面KO D 脂肪,一面加速消耗卡路里,個理念又好似幾WORK 喎~
而且我最鐘意佢全部都係用天然的植物提取, 結合中、西、日本天然燒脂成份,安全可靠


極.燒脂 是粉狀的沖濟,一條條的獨立包裝,方便携帶,無藉口話唔記得帶啦~


粉狀的沖劑,一打開已經聞到好香的山楂, 莓味,甜甜酸酸的,好開胃~


服用方法好方便,每次用一條沖劑,以溫水 150 - 200ML 沖開飲用
每日早,晚飲一次
味道帶有好微的甜同酸,就好似夏日特飲咁 JOYFUL~ 


極.燒脂 仲有一個好好的用處,就係佢飲完後會有少少飽肚的感覺
用黎做下午茶代替零食,GOOD FIT 啦~



我就鐘意係4 點飲一杯,六點去上YOGA 
唔單止飽肚有氣力,仲可以加強運動時燃脂,同提升後燃效果
做運動自然加倍有效果啦~



唔覺唔覺飲左極.燒脂2個星期了,神奇地沒有出現我以為的大便便,亦沒有任何肚仔唔舒服
好似無咩動靜,無咩感覺咁....... 
不過,一上磅就見到效果了~ 係完全無意識的減肥行動中,我竟然都輕左呀~  

每日2杯夏日特飲就減到肥,你有冇興趣試試?

Naturo Vita .ULTRA BVRN 極.燒脂
【容量】 14包 / 28包
【生產地】 香港

【銷售點】
全線萬寧、維特健靈專賣店、維特健靈網站有售

以上產品 由品牌提供 

如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com 


Click below for my sharing platform :



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】