死皮大暴走 ~ mespoeelⓇ深層煥膚導入療程

戴口罩的日子,特別多油,特別多死皮,都係時候去美容院去一去死皮啦~
收工就即刻去左尖沙咀的 Y2 Beauty Pro ,來一個面部大清洗


mespoeelⓇ深層煥膚導入療程

今次療程會使用西班牙跨國藥廠 mesoestectic 系列的產品
由洗面,果酸去角質到最後的MASK都係用 mesoestectic mespoeelⓇ的產品

首先,美容師用  mespoeelⓇ的潔面乳同緊膚水幫我清潔皮膚外
仲會用上 【醫學煥膚除油溶液】幫我去除面上的多餘油脂~




表面清潔完畢,就可以開始我地既深層清潔啦~
主角,就係呢枝 mesopeel Ⓡ 杏仁酸 


mesopeelⓇ杏仁酸為一種親脂性果酸,能慢慢滲透肌膚,療程促進老化角質層剝落,使肌膚回復健康幼嫩,平衡油脂分泌,減淡暗瘡印及收細毛孔

佢既果酸濃度有30%,比起家用的果酸產品 % 多出10-20%。
所以必須由專業美容師操作~

美容師會快手用掃均勻地掃上面,等2-3 min 就要清走,唔可以停留太耐
究竟停幾耐先有效又唔傷皮膚?就要依靠美容師既經驗啦~
所以由有經驗的美容師親自操作先最安全同有效


當將果酸搽上面時我以為會有強烈的感覺
但原來果酸的刺激感覺比我想像中少,即使面頰2邊較薄的皮膚都無乜刺痛感
唯一有感覺就係果酸既味道比較強烈囉~ 

之後就要清洗果酸囉
原來清洗果酸並唔係咁簡單架
美容師幫我噴上mespoeelⓇ醫學煥膚中和噴霧,將果酸中和,再抺走
咁先能夠將果酸徹清洗走~ 長知識了~


當美容師幫我抺走果酸時~嘩~ 好多死皮呀~
明明我日日都洗面架,點解仲可以咁多癈老角質層架~ T.T 




本來以為療程到呢D都接近尾聲啦~ 
點知,原來仲有人手針清架~HAHAHA 
因為清走左D死角質層,好多黑頭/白頭都會浮哂出黎
所以呢個時候針清就PERFECT 啦~



見到我既成效嘛,真係又恐怖但又開心
雖然D污糟嘢好嘔心,但美容師幫我清走哂,又的確好開心


最後,敷20分鐘【修復抗氧保濕面膜】就搞掂啦~
因為之前的去死皮,面膜吸得勁快呀~ 


做完個療程後,成塊面識發光架~ 
皮膚的光澤度好左好多~  細意留意上額頭上的細紋都淺左
毛孔都感覺干淨左,平滑左,feel整體皮膚滑左好多,無之前個種嚡手既感覺
嘴角位既暗啞都清走埋~ 成塊面既皮膚煥然一新~
當晚回家搽護膚品真係吸得快左~ 

最重要係,呢個果酸療程好安全,唔會有任何刺痛或紅腫,
做完TREATMENT 後的皮膚既狀態依然好穩定,唔會有特別唔舒服
療程適合任何皮膚,仲可以改善暗瘡皮膚添~


因為去除左好多死皮,所以呢個時候最好勤力護膚
美容師建議要連續敷3晚mask,避開使用一d酸性護膚品,最重要係搽防曬呀~

人既皮膚基本上係28日一個週期,
我地可以3-4星期去做一次果酸,咁就可以令皮膚更生得更好,更靚啦~
依家成日戴住口罩,磨擦多左,油脂分泌多左,更加要努力去清走呢D廢老角質層同污糟野呀,塞左毛孔,好易會爆瘡架~ 

有興趣的朋友,不妨瀏覽以下的網址 : 



以上產品由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


Click below for my sharing platform :



 

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】