即時V面~丞月中醫美顏針

今日出左中環睇中醫。咁靚既環境,以為自己去左美容院~

其實又唔係錯哂,因為我今日係黎做中醫美容~ 

中醫同美容有咩關係?
中醫美容不只是美容
好多皮膚、美容問題其實同身體狀態息息相關
中醫會針對皮膚問題處方中藥,加上美顏針調整面部肌肉筋膜、促進氣血循環
直接改善面部皮膚和輪廓,就是由內至外的健康保養
100% 天然,100% 安全,零風險,零副作用


而我今日就黎體驗中醫既其中一種-- 美顏針 (針灸)
美容針係針對面部問題。透過醫師的落針去改善面部的問題

做療程前,主診彭醫師先同我打脈,「望、聞、問、切」,徹底了解我既身體狀況,皮膚問題同想改善既地方


之後,彭醫師再細心幫我檢查面部各種問題
檢查後,醫師發現我一邊臉的咀嚼肌較大呀 (我自己都無為意添)


美顏針不是傳統穴位針灸
是一套針對頭面頸結構調整的特殊針法
利用只有0.1mm的特製超幼針進行
彭醫師會根據每個人的需要
親自訂製個人化美顏方案


美顏針6大功效:
~提升面部輪廓、改善鬆弛下垂~
~V面、改善浮腫~
~亮澤面色、減淡黑眼圈~
~減淡皺紋、細紋~
~促進粉刺暗瘡痊癒~
~放鬆頭頸肌肉、改善痛症睡眠~  
 
 
  為左令針灸過程更加舒服,Treatment Room裡面特意放左thann香薰&音樂添。

彭醫師非常熟手同快速,話咁快已經幫我插上了唔少針
一直以為美顏針只係針面,原來整套美顏針包埋頭都要架~
因為針頭只有0.1mm, 針落面既感覺好輕微~
只有落針時有一下吉吉地既感覺,但落左針後就完全無痛無癢

 

話咁快,落針已經完成啦~
皮膚無紅無腫,亦唔會見血,雖然好多針,但其實我係完全零痛楚架~
等待15分鐘後就可以拔針啦。係等待既時候,我無感到差D瞓著左~HAHA


驚喜既時刻來臨啦~ 
未睇相前,我已經FEEL到面部皮膚收緊左
睇埋相不得了呀~,係V面呀,好正呀~
即刻已見效果
兩邊下垂既肉都向上提升左,虎紋淺左,連個蘋果肌都漲番好多呀~
望落即時後生左十年呀~HAHA


估唔到做一次已經有咁出色既效果呀
而且最好係無需復原期,無紅無腫無不適。拔左針,起身,已經可以出街見人
更加唔使咩術後護理。做番平時既護膚已經OK~非常方便

做完treatment之後,醫師仲好好咁比左杯養生花茶我飲


美顏針係咪好吸引呢?

有興趣既朋友可以去 https://www.facebook.com/luna.cmed 

https://www.instagram.com/luna.cmed/ 睇睇呀~


以上療程由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


Click below for my sharing platform :





留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】