尖沙咀抵食餐廳推介~

約朋友食飯是一件開心事
但都係一件苦事
因為搵地方是一件好頭痛既事 (通常我係搞手嘛) 

通常揀地方我會有以下要求\
地方就腳,因為各位朋友都住唔同地方嘛
唔使同人迫, / 有得BOOK位,唔使等位
唔使限時限刻要交枱  /  當然要坐得舒舒服服~
價錢又唔可以係天價喎~
係咪...................好難諗呢~HAHA

終於, 俾我搵到呢間


地址:尖沙咀厚福街8號 H8 8樓

呢間位於厚福街街尾新起既食肆樓, (成幢都係食野架~)
要搭電梯的~
因為是星期一的緣故, 都唔使等(星期一食飯真係好正架~)

之前已打左黎BOOK 位, 七點上到黎, 我係第一枱客`XD


因為配合菜式, 枱櫈都係傳統同古樸既設計

另一邊就係開放式廚房
不過主要是整飲品多, 所以唔會有油煙, 放心~


睇番餐牌, 好多都似是四川菜同上海菜


唔想煩, 可以有2人/4人/6人/8人/10-12人套餐
全部價錢都經濟實惠~

除番開每人都係百幾蚊~

本黎諗左幾款前菜, 但見到有個拼盤就費事煩,

點知, 出事了~

因為個拼盤係超超超超大的~
(但當日只有3女1男)
雖然呢個拼盤要二百幾蚊, 不過都真係物有所值 

我地只係食左三分二度咋~ (好浪費,有D內疚)


除左呢個特大頭盤, 我地仲叫左唔少野~

酸辣湯:好多料, 酸味適中,(最憎D一味得個酸字既湯~)
辣味還可以, 當然, 我可以食更辣~


紅油抄手:個汁味道OK, 但D肉好實同好大舊~


羊肉餃:成晚我覺得最差既一個, 似交來貨,D肉實到呢
唔知由幾時開始出親街食既餃好多都係交貨料
D肉又實又梅,好失望~


口水雞:難得肉質好滑,好好手勢
味道都調較得好好
而且碟頭好大,半隻雞已經超多


呢個係我既至愛, 干煸四季豆
每次食親上海野都叫
都幾重味, 送飯一流~


平時出街食飯, 唔係日本野就打邊爐
近期多左韓燒囉~不過真係好鬼悶~
難得有其他地方菜, 叫做可以試試新口味啦~
而且地方又就腳 (尖沙咀, 個個都啱)
最重要係, 價錢好吸引

我地叫左上面咁多餸,完全食唔哂~
埋單每人都唔使二百蚊
咁既價錢真係去邊度搵~

不過我相信星期五六日應該會多人, 要等LIFT同等位
最好都係平日去食啦`XD

呢間野已入左我既 DINNER LIST,
下次要再去試埋其他野食先~

 
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】