底霜, 遮瑕, 防曬 no more~PureHeal’s蜂膠滋養修飾氣墊粉霜



早前幸運地在Colourmix 既Facebook 抽中了PureHeal's 的氣墊粉~

我見很多人也稱佢為BB CREAM, 但名稱是COVER CUSHION ,
所以我也不肯定是那一種~
看COLORMIX的官網, 就叫佢做
《PureHeal’s修飾氣墊粉霜》

氣墊粉霜共有四款不同功效
COLORMIX 好貼心咁俾我地自己選擇


我就選左呢款有滋潤功能既

Propolis 27 Cover Cushion SPF 50+/PA+++
蜂膠滋養修飾氣墊粉霜



這款蜂膠滋養修飾氣墊粉霜榮獲韓國食及藥物管理局認證其防曬、美白及抗皺功效。
蘊含27%蜂膠萃取精華,為肌膚提供充足營養,提升肌膚水份
有高度防曬保護(SPF50/PA+++)、遮瑕、改善皺紋及亮白等效果。
而且產品有六無原則
不含苯甲酸酯類、三氨沙、人造香料、礦物油、三乙醇胺及二苯酮等六款對肌膚有害的人造成份
日日用都唔怕~

每款氣墊粉既功效都有D 唔同~
而呢款蜂膠滋養修飾氣墊粉霜係各方面都好全面~

折開包裝後, 會見到一個用鍚紙真空密封的包裝~
(暫時好似第一次收到底妝是咁嚴緊既包裝~好欣賞~
在我以為, 底妝是最易變壞同滋生細菌既化妝品
而底妝又是最貼面既化妝品~
所以, 可以有咁衛生, 咁新鮮既密封包裝絕對值得各大化妝品牌效法~


粉盒同其他既氣墊粉包裝一樣
都係一個鏡盒加一個粉樸~

打開間放粉樸既間隔, 會見到有塊白色貼紙
打開後按壓就會見到沾有海棉氣墊粉


氣墊粉既粉樸比普通底妝既粉樸稍有不同~
質地會薄D同埋滑好多~
呢款既粉樸又比同款氣墊粉既粉樸好用~
厚薄適中, 唔會好索粉
但抓粉力不錯, 而且做拉粉時亦可以做透薄有致~

試下面, 輕輕一抹,粉底比面部膚色淺一度~
而且感覺亦比CC CREAM 厚~
但又薄過BB CREAM ( 所以我話唔知係咩CREAM 囉~XD) 

介乎兩者之間啦~


但因為稍厚既原故, 遮瑕度比CC CREAM 高好多~

搽左同未搽~
明顯地左邊面色澤即刻均勻好多~
毛孔既遮瑕度都有八成~
黑眼圈都遮到七成~


因為質地很滋潤
平時我搽完面霜就直接搽呢款氣墊粉
連底霜都唔使搽~
不過, 因為氣墊粉都有濕度, 
所以我會搽番干粉~
加番條眼線就出得街架啦~

底霜, 遮瑕, 防曬都唔使再搽,一盒氣墊粉就搞掂哂~
真係慳番唔少時間同金錢架~



因為呢款蜂膠滋養修飾氣墊粉霜蘊含27%蜂膠萃取精華,為肌膚提供充足營養,提升肌膚水份
所以全日都KEEP到好水潤~

經過左一個上午再加埋LUNCH 落街~
面油都比平時少好多呀~
只係眉心位較多油
但比起平時, 真係少油左好多~
控油方面真係一流~


至於美白同抗皺效果就未即時見到
我估要成盒先會知啦~

雖然對於Pure Heal's 既牌子還是第一次接觸
不過已經留下左一個良好既印象
而呢款蜂膠滋養修飾氣墊粉霜更加會陪我渡過呢個炎熱既夏天~


想知多D, 歡迎到各大Colourmix卡萊美垂詢
或瀏覽以下網址

以上產品及資料由Colourmix卡萊美及其品牌提供


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com









留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】