Maleficent - 信錯男人,摧毀一生


無錯, 我好鐘意睇戲
不過家下D戲票真係貴到無朋友~
所以唔係好鐘意既片都未必捨得買飛進場~

但呢套, 我一早已期待~

最初吸引我的, 純碎是因為Angelina Jolie/角色/造型~


一直以黎, 我都唔係好鐘意公主呢D人物~
永遠都係靚到死,但又蠢到死
淨係識等人黎救~

而書入面對於呢D大奸角又唔會有太多既描述
好似佢地一生出黎就注定要害人咁~


而呢套, 就是一套為奸角平反既戲
在我以為, 亦是一套兩性論既電影~

我係一個唔會睇簡介既人
因為睇完就知道個故事講乜,會無左新鮮感~
而未睇呢套時, 都以為是一貫既忠奸戲
黑白永遠分明, 壞人最後要死~


不過,  編劇帶來了一個新的故事, 一個新的體會~



大約劇情要透露一下

Maleficent 原來同 King Stefan 係青梅足馬
但因為King Stefan 既背叛 (呢幕真係睇到我眼火爆)
於是 Maleficent 由最初的純良小仙子變成一個被仇恨蒙蔽的惡毒女人
同時對 King Stefan 的女兒 Aurora施下了一個毒咒


不過, Maleficent 並唔係施完毒咒就走人
而係作為 Aurora 既守謢天使
陪伴佢一直長大,甚至最後解救左Aurora ~


係咪同原著完全唔一樣呢?
而一切的源由都係因為 King Stefan 
呢個男權世界的表表者

由第一個king 開始, 所有男性既主導都係貪婪,醜惡的

第一個 King, 為左要入侵 Maleficent 住的仙界搶奪寶物
不惜無故挑起戰爭

第二個 King Stefan , 為左皇位, 為左權勢, 竟然犠牲了自己的愛情
犠牲了Maleficent 對佢既信任
(信錯男人,後悔一生) 

所有由男性所主導的社會永遠都只會因為呢D 無窮既慾望, 貪念而變得醜惡
而且仲係一代傳一代,永不止息~

反之, 仙境由Maleficent 一路守護, 大家都過得好開心
但Maleficent 變左黑暗女王後, 大家都變得好唔開心
(呢個都係對皇權的控訴, 正如 Stefan 在皇帝既統治下好窮
甚至要偷野, 但最初無皇權的仙境,大家都過得好開心) 


最後, 負心漢Stefan 死左 (自已攞黎的)
而Aurora 成為新一代的統治者, 世界得到大同, 統一
亦有暗喻母系社會的和諧和安逸

而戲中關鍵的 TRUE LOVE KISS,竟然唔再係王子鍚公主
而係由Maleficent 
證明呢個 Fairy godmother 的真心
亦是親情比愛情更可貴, 更實在, 更真心~
(觀乎Stefan 對Maleficent 的背叛行為, 愛情真係不墈一擊) 

最近傳出的母親斬女兒事件, 真的令我好心痛
世界上相信沒有比母愛更偉大的愛情
母親為子女是可以付出任何代價
慘劇中的母親, 相信會一世都受內心的責難而活在痛苦中~
對離世人和在世人都係一種永不磨滅的傷痛~
當然, 如果遇到個好男人,家庭幸福快樂, 又點會有呢D慘事發生~

比起Sleeping beauty, 我更愛Maleficent
它令我想起了很多很多~


註:家下到新開星影匯睇戲, 全日2D只係45蚊, 3D都只係75蚊咋~
優惠期到7月6日
Download 星影匯的APPS "The Metroplex" 仲可以免手續費上網訂座
http://www.metroplex.com.hk/

地址:九龍灣國際展貿中心的E-Max


愛電影人仕唔好錯過呀~

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com






留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】