真心推, 超超超爽既防曬~ RE:CIPE 水晶防曬透明噴霧 SPF 50+PA+++

一直以黎, 我都係一個超懶搽防曬既人
面都話會搽下加有防曬既護膚品

但身呢, 熱C 辣辣, 真係搽唔落手~

所以, 俾老公話成個阿太咁

出門永遠要黑超 + 遮

不過, 因為佢既出現, 我可以擺脫做阿太啦~
RE:CIPE 水晶防曬透明噴霧 SPF 50+PA+++


呢個韓國出品既防曬噴霧, 通過左NAQS 農產品管理局既認證
(食品都要通過呢個認證架)
有61種純天成份同大量有機物~
不含10種有害物質, 敏感皮膚都用得~
干同濕都用得添~

推出首2個月就賣出左100萬支啦~

產品是一枝細細既壓縮氣體包裝, 極之輕身, 帶住出街都超方便~


佢既獨特噴嘴, 噴出黎既霧超幼細, 絕對唔會起粒粒~


用個時只要對準身體或面部離遠咁噴落去就可以~



超級清爽,不油不膩
甚至~

根本都睇唔到有噴到野~ (一隻噴左一隻無噴, 你睇到分別嗎?) 
完全透明, 不會令到皮膚有負擔~


其實近看, 會看到一粒粒閃閃發光既水晶粒
不過, 真係太細啦, 唔細心都未必睇到~

夏天最鐘意著短褲既我, 當然要噴埋隻腳啦~

唔單止用係身度可以防汗防油 



用係面部仲正呀~

化完妝後噴幾下, 可以有定妝效果架~


因為好輕巧既霧氣, 絕對唔會整花個妝
仲可以補水同保濕添~


而且仲係涼浸浸架, 真係超舒服~

大熱天時出街噴一下,真係超爽架~

就算噴埋頭髮度都無問題
因為, 完全係隱形的保護膜

 

就算著住衫黎噴, 都唔會整污糟件衫架~



直接噴落獅子度, 都唔會出現白點, 污漬,只係我噴得太耐, 會整濕左囉~:P

今個夏天,我可以輕裝上陣,唔使再怕陽光啦~~



絕對真心推介俾好似我咁既懶人~
慳時間又方便
就算係街度補防曬都好快手啦 ~
(當然, 防曬係"一定"要補架) 

夏天必備呀~ 



銷售點

6月中後萬寧獨家發售

FACEBOOK 官網 SHOP有售 (包郵)


7月29日 K11 專櫃

澳門地區 : 非凡集團/榮豐集團 全線54間店 6月中有售

以上產品及資料由RE:CIPE 及


提供


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】