程班長台灣美食

本來諗住到荔枝角新開的食肆大廈試一試,誰知入內冷清清地, 馬上走人~


上OPENRICE 搜尋附近的食肆,發現左呢間~
程班長台灣料理
開在舊式工廈大廈, 
個度咁多工廠大廈,好彩朋友識路者, 唔係都唔知點搵~
門面嘛, 那個金色字體實在有點兒老~
我想係要跟著台灣老鋪的設計罷

這樣反而更好, 實實在在, 唔使食裝修~
下單是寫在一塊過膠的紙在上面, 之後自己去俾錢
攞個牌號返黎等佢送餐~
過膠既紙可以抹去再用, 非常環保, 好欣賞~

餐前小食方面有傳統食開既滷水( 我叫左蛋, 豬耳, 豆腐) 都好入味,而且味道好好
台灣泡菜, 唔知係咩, 其實係酸既黃牙白,幾開胃, 
薄餅都好香口同脆

反而紅油抄手既皮好厚, 拿埋一舊,無左"金魚尾" 不過醬汁OK

個荀絲滷就最遜色, 可能為遷就香港人,荀絲洗得太過,味道淡口了很多
而且煮得太軟了, 爛爛地, 我們每人只試過便收手了~ 

牛肉麵都有分兩隻
清燉牛肉麵 : 味道真係幾清,肉都偏瘦, 至於D 人話既油膩我覺得可以接受, D麵加上D油特別滑~

紅燒半筋半肉麵 : 味道濃郁好多,有少辣,我鐘意呢個湯底多~XD, 特意揀左半筋半肉,
D筋軟腍適中,咬就開了,又唔會太過腍PAT PAT~

兩者都用左我最愛的寬條麵, 煙靭彈牙
不過如果鐘意食淋D既下單時就要講定~

滷肉飯味道好好, 唔會太濃,肉都唔會嚡口

便當因太飽食唔落了, 不過朋友話舊面筋好咸~重手了~

刈 (讀者 艾) 包, 又叫虎咬豬 之前係台灣都無食過
估唔到反而係香港食到XD

一食入口有好香既芫茜味~(如果唔食個D人就好憎囉~XD)
之後就有D 好似酸菜既物, 同埋一PAT 好似紅糖既野~
加埋滷香左既豬排, 咸咸地, 酸酸地, 而個PAT紅糖仲將滷豬扒既香味提升添~
加埋個唔知點解咁軟熟既包~ 其實,我好鐘意食佢喎~
(不過尼個包,真係人夾人,因為係D好古老菜既味道,我D朋友就覺得有D怪~)

同場加映既係冬瓜茶,感覺普通,賣相麻麻,不過因為同埋D野一齊食, 又OK, 
同埋,跟餐有得加錢換嘛~XD
叫左2轉,叫到成枱都係
但四個人每人都係一舊水, 真係抵到笑~
仲有成場既台妹同台語,真係以為自己去左台灣呀~~)


地址:荔枝角長沙灣道883號億利工業中心1樓102室

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】