拉皮唔使開刀架~ 仲可以直達真皮層添呀~HIFU 三段分層拉皮療程

年紀大, 皮膚開始鬆弛是一定的~
你說要去打針,拉皮呢D創傷性的手術嘛
我還未有膽去做~

還好, 先進的科技總是有佢既方法~

今日, 我去試做了

三段分層拉皮療程~

七點正到達位於尖沙咀的環美醫學

呢個係南美集團旗下的美容中心
1998年成立
係香港最前線,最大型的獨立美容纖體儀器代理及顧問服務公司
擁有全球尖端的美容體科技儀器,水療設備和知名品牌
其中多項產更獲得國際性級設計、國際皮膚學及醫療資格的認可


中心更有駐場既注冊醫生 同先進測量儀器
以便了解你皮膚同身體既實際情況


雖然話呢D療程唔使開刀做手術, 但依然存在風險
所以, 一間專業既美容中心會令我做得安心同放心D
(因為LASER FACIAL 既陰影還在呀~><)


除左專業, 美容中心既裝修都會令客人留下良好既感覺

一室既潔白加上寬敞既起坐間, 會令客人身心放鬆~


最怕去D細細美容院, 又黑又暗, 坐都坐得唔舒服~><


講左咁耐, 其實我去做咩呢~XD

其實今次我是去做一個提拉療程

平時HIFU 提拉技術, 只係會針對表皮, 所以效果唔得持久~

今次我做呢個3層拉皮療程, 就以唔同既超聲皮透射至皮膚既不同皮層
同時刺激膠原蛋白自我增生, 令輪廓提升,V面重生~

而分層提拉技術仲可以同時解決皺紋,色斑,暗啞粗糙等皮膚老化問題~

首先,美容師同我清潔面部, 同埋麻醉

無錯,係全面麻醉呀~ (咁大個女都係第一次~XD)
美容師幫我搽一D 白色既麻醉劑
之後包埋保鮮紙
等20分鐘~


第一次做面部麻醉
又唔係想像中咁硬
都仲講到野
係好似敷左塊MASK係面度咁
唔可以擘大口囉~XD

抺左D麻醉劑就開始做療程啦

療程分三個階段
ULTRA FORMER 三重拉皮刀配以唔同既刀頭
釋放出唔同既高能穩定聚焦超聲波



而環美醫學的HIFU聚焦技術有獨家的螺旋式錐體~

能量以螺旋細密式散射到不同皮層, 更快速更均勻
而錐體聚焦可以令到發射既能量更集中,更強效
特製的Eliptik 欖形探頭有獨特的弧度及拋物線
比一般的圓形探頭更能快速無間斷的發射出高效能 (Hihg Peak Power)
而且探頭設計特別精功, 可加密與肌膚的接觸點。


第一個做既係L4-4.5 既超聲波刀頭, 
針對面部SMAS 層既淺皮肌系統提拉組織
改善鬆馳, 即時提升輪廓

其實個刀頭會透過振動摩擦產生65-70度既高溫
形成皮膚凝聚力量 (Skin coagulation),  使真皮層至SMAS 層收縮, 達到拉懸吊效果
收緊皮膚,而熱能更可以刺激膠原蛋白自我增生, 進一步提升肌膚彈性

雖然個刀頭咁熱,不過, 因為麻醉左,完全唔覺熱同痛~


只係美容師要大力壓個落塊面度FEEL到佢既力度
除此之外,真係無痛的~

做完左 一邊面, 即時睇到面部既皮膚拉緊左
輪廓都清晰左~


之後以同樣手法用唔同既刀頭做多2次~

L 7-3.0 既3mm 刀頭,針對深層皮膚,  收緊肌膚
即時增加結實感, 完成整個療程可以告別眼袋, 法令紋同頸紋


L7-1.5 既1.5mm 刀頭針對淺層皮膚,改善膚質
即時提亮膚色~完成整個療程可令皮膚幼細亮白, 彷若重生~


老實講, 美容師壓落去個下都幾大力
尤其係骨位更會壓到有少少痛~
見到面部都有少少紅~

不過呢D紅一陣就退哂架啦, 
所以唔使擔心~

話咁快, 成個療程就完成了

左上係未做之前影既
其他三幅都係完成後既即時效果

塊面係咪FIRM左同尖削左呢~HAHA
尤其腮位真係收番哂~
唔會有鬆泡泡既下垂感~



其實, 我只係做左呢個療程既第一步
整個療程要做3次~
做完後可以KEEP到幾年架~


不過, 每一次既價錢要.....................................過萬~@@

雖然佢效果真係好明顯~
不過我真係無能為力了~

多謝環美醫學同PR 俾我體驗左呢個
可能係我一生中最昂貴既護膚體驗~

想知多D, 歡迎瀏覽環美醫學既網站: 
http://www.worldmed.com.hk/
https://www.facebook.com/WorldMedHIT

地址:香港尖沙咀九龍公園徑一號裕華國際大廈6樓全層
TEL : 3184 0066 

以上產品及資料由商戶提供
 
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com










留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】